“Marketing” w MM – Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych

Dzisiejszym postem nieco przełamię kolejność publikacji działów. Chcę w pierwszej kolejności dodać sobie wiedzy z zakresu rynku B2B.

Rozdział 8 „Marketingu” Kotlera nosi nazwę: „Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych”, a poszukuje on odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co to jest rynek przedsiębiorstw i czym się różni od rynku konsumenckiego?
  • Z jakimi sytuacjami zakupowymi stykają się nabywcy dóbr produkcyjnych?
  • Kto bierze udział w procesie zakupowym na rynku B2B?
  • Co w największym stopniu wpływa na nabywców dóbr produkcyjnych?
  • Jak nabywcy dóbr produkcyjnych podejmują decyzje?
  • Jak kupują nabywcy instytucjonalni i agencje rządowe?

Wybierz wersję [mmap] [pdf] [jpeg]

Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych

Kliknij na obrazku by powiększyć

Zdobądź swoją własną, papierową wersję kompedium podstaw marketingu? Możesz ją kupić, np. tutaj

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *