Dzisiejszym postem nieco przełamię kolejność publikacji działów. Chcę w pierwszej kolejności dodać sobie wiedzy z zakresu rynku B2B.
Rozdział 8 „Marketingu” Kotlera nosi nazwę: „Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych”, a poszukuje on odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest rynek przedsiębiorstw i czym się różni od rynku konsumenckiego?
- Z jakimi sytuacjami zakupowymi stykają się nabywcy dóbr produkcyjnych?
- Kto bierze udział w procesie zakupowym na rynku B2B?
- Co w największym stopniu wpływa na nabywców dóbr produkcyjnych?
- Jak nabywcy dóbr produkcyjnych podejmują decyzje?
- Jak kupują nabywcy instytucjonalni i agencje rządowe?
Wybierz wersję [mmap] [pdf] [jpeg]
Kliknij na obrazku by powiększyć
Zdobądź swoją własną, papierową wersję kompedium podstaw marketingu? Możesz ją kupić, np. tutaj