“Marketing” w MM – Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne

Czwarty rozdział „Marketingu” Kotlera: Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne.

Tym razem możemy się dowiedzieć:

  • Jak wygląda planowanie strategiczne na szczeblu korporacji i działu
  • Jak wygląda planowanie strategiczne na poziomie jednostki biznesu
  • Najważniejsze etapy procesu marketingowego
  • Jak wygląda planowanie strategiczne na poziomie produktu
  • Z czego składa się plan marketingowy

Wybierz wersję do ściągnięcia [mmap] [pdf] [jpeg]

Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne

Kliknij na obrazku by powiększyć

Zdobądź swoją własną, papierową wersję kompedium podstaw marketingu? Możesz ją kupić, np. tutaj

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *