100 powodów do wdrożenia Six Sigma

Tym postem rozpocznę cykl opisujący jedną z najciekawszych koncepcji zarządzania (w obszarze którym obecnie działam), a mianowicie Six Sigma.

Zaczniemy od podstaw.

Oto 100 powodów, dla których warto wdrożyć Six Sigma:

Klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci, klienci…

…i powód numer 101… KLIENCI !

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rozwiązywanie Problemów i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „100 powodów do wdrożenia Six Sigma

  1. KamiL pisze:

    Nie do końca się z tym zgodzę. ładnie brzmi, ale to tylko część prawdy. Powodów jest nie 100, tylko 104:

    1. doskonałe procesy
    2. wzrost kompetencji
    3. zadowoleni klienci
    i w konsekwencji:
    4. wyniki ekonomiczne
    5. wyniki ekonomiczne
    6. wyniki ekonomiczne
    7. wyniki ekonomiczne
    8. …
    9.

    104. wyniki ekonomiczne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *