Definicji Six Sigmy cz 4. – Six Sigma jako system zarządzania

Ewolucja Six Sigma w Motoroli trwała. Dyrekcja przedsiębiorstwa spostrzegła, że użycie miar oraz metodyki nie jest już wystarczające. By zachować ciągły rozwój i systematycznie zwiększać rezultaty w długim okresie potrzebne stało się zespolenie dotychczasowych osiągnięć Six Sigmy z systemem zarządzania. Potrzebna stałą się koordynacja działań usprawniających. Pojęcie Six Sigma opisujące system zarządzania oznacza sprawnie działający system ustalania i realizowania strategii biznesowej. W takim wypadku Six Sigma jest rozwiązaniem pomagającym organizacji:

  • Powiązać krytyczne projekty usprawniających ze strategią biznesową.
    Mobilizować zespoły do realizacji wysoko wydajnych projektów.
    Przyspieszyć poprawę wyników biznesowych.
    Porządkować usprawnienia w celu zapewnienia trwałej poprawy.


Ten wpis został opublikowany w kategorii Rozwiązywanie Problemów i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *