“Marketing” w MM – Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiaązania

Trzeci rozdział biblii marketingu: „Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania”.

A oto, co zawiera:

  • Czym jest wartość i satysfakcja klienta i jak firmy mogą ich dostarczać
  • Dzięki czemu firma funkcjonuje sprawnie
  • W jaki sposób firmy mogą poprawić rentowność klienta i własną
  • Jak firmy mogą dostarczać jakość

Wybierz wersję do ściągnięcia [mmap] [pdf] [jpeg]

Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązaniaBudowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania

Kliknij na obrazku by powiększyć

Być może chciałbyś mieć biblię marketing w wersji papierowej? Możesz ją kupić, np. tutaj

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *